7.4.2007 Švihov okr. Klatovy | 28.9.2007 Kramolín okr.Plzeň-jih | ||
8.4.2007 St. Smolivec okr. Plzeň-jih | 29.9.2007 Švihov okr.Klatovy | ||
Fotogalerie jaro | Fotogalerie podzim | ||
V Ý S L E D K Y | |||
Švihov 7.4.2007 | Starý Smolivec 8.4.2007 | Kramolín 28.9.2007 | Švihov 29.9.2007 |
Konečné pořadí Pošumavského poháru historic rallye 2007 |
2.10.Archiv
Pravidla Volného poháru ČR 2007 | ZU Kramolín - Švihov | Přihláška Kramolín - Švihov |
Startovní listina Kramolín - Švihov | MAPY + časový harmonogram |
18.9.Možnost ubytování ve Švihově:
Penzion Švihovský dvůr tel.:376393060, 739083703
Ubytování Kopecký tel.:376316355, 604967111,732433726
Bistro u Lišků tel.:376393710, 376393332
Ubytování Zdeněk Zub tel.:775693548
V průběhu závodu je možnost teplého jídla na
náměstí ve Švihově v Pizerii Švihovský dvůr a v
Restauraci u Hradu. Dále v Bistru U Lišků na okraji Švihova
nebo se občerstvit u stánků u trati.
Po ukončení závodu ve Švihově je jediná možnost pro jezdce
a diváky, kde se navečeřet a to v Bistru U Lišků u hlavní
silnice Plzeň - Klatovy (na začátku města).Vaří zde
chutně a za přijatelné ceny hotovky i minutky.V kulturním
domě je možnost pouze malého občerstvení (párek,utopenec,
tlačenka) .
4.9.2007 Organizační detaily závodu
ve Švihově
INFO PRO DIVÁKY
SERVIS Třebýcinka- parkování na louce před
obcí ( v případě vhodného počasí) ve směru od Červeného
Poříčí za poplatek 20 Kč. Bude označeno cedulemi.V servisu
jsou zajištěny dva stánky s občerstvením na návsi obce.Stánek
v budově dispečinku bude v provozu již večer 28.9. pro
potřeby diváků kteří by chtěli přespat v této obci.Také
zde budou mobilní WC.
DM1 Švihov- pravoúhlé odbočení na
místních komunikacích. Parkování na perónu železničního
nádraží 100 m od trati ( zdarma)- příjezd bude označen
cedulemi nebo na náměstí města 300 m od trati za poplatek 20
Kč.V místě DM budou dva stánky s občerstvením.
DM2 Kamýk- Obtížná pravoúhlá zatáčka a
následný průjezd obcí na úzkém asfaltu s lehkou penetrací.
Parkování na příjezdové komunikaci a přilehlém poli 200 m
od trati. Občerstvení v Kulturním domě u trati. Příjezd od
Plzně ve směru Švihov ,Kokšín, zde doleva, Vosí, Kamýk. Od
Klatov odbočit v Kokšíně do prava. Příjezd bude označen
cedulemi.
!!! Upozornění
pro diváky. Po jednání s Policií ČR místní oddělení
Švihov a Dopravní Policií Klatovy bude monitorován pohyb a
parkování diváků s nekompromisním postihem za porušení
parkování v zóně označené zákazem vjezdu a
nerespektování této dopravní značky. !!!
INFO PRO POSÁDKY
SERVIS Třebýcinka- servisování vozidel na
místních komunikacích s podmínkou dodržení volné plochy
vozovky pro průjezd soutěžních vozidel, IZS a občanů nebo
na louce před obcí ( v případě vhodného počasí) ve směru
od Červeného Poříčí za poplatek 20 Kč za vozidlo.Kapacita
louky min. 200 automobilů. Bude označeno cedulemi.Podmínkou
při servisování závodních vozidel je použití vhodné
plachty pod vozidlo proti úkapu ropných látek. V servisu (
plocha obce Třebýcinka) jsou zajištěny dva stánky s
občerstvením na návsi obce a v budově ředitelství rally.
Stánek v budově ředitelství bude v provozu již večer 28.9.
pro potřeby jezdců kteří by chtěli přespat v této obci.
Rovněž zde budou rozmístěny mobilní WC.
VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ
Vyhlášení výsledků Švihovského závodu, stejně tak i
celého Pošumavského poháru, proběhne 29.9. v kulturním
domě ve Švihově. Kulturní dům bude otevřen od 18:00
11.8.2007 Vyvěšeny dokumenty ke
stažení pro podzimní dvojzávod Kramolín - Švihov
Zde k nahlédnutí dokumenty z jarního dvojzávodu Švihov -
Starý Smolivec
12.2.2007 PU2 - Bodování, Hodnocení
pravidelnosti, Technické podmínky, Historické vozidlo
I. Bodování
Posádka je pro hodnocení reprezentována jménem 1. jezdce, 2.
jezdce (spolujezdce) lze pro každý závod měnit, Složení
posádky v konečném hodnocení, případně vyhlášení, bude
konzultováno s 1. jezdcem. Body v Pošumavském poháru za
jednotlivé jednodenní závody budou rozdělovány pro třídy HA1
, HA2 , HA3 , HA4 , HA5 , HA6 , P7 , SA1 , SA2 , SA3, SA4 , HA
absolutní , absolutní následujícím způsobem:
1. místo | 10 bodů |
2. | 8 |
3. | 6 |
4. | 5 |
5. | 4 |
6. | 3 |
7. | 2 |
8. | 1 |
Při rovnosti bodů rozhoduje pro 1.-3. místo v konečném hodnocení umístění v 1. vzájemném závodě. Pro další místa obsadí místo posádky se stejným počtem bodů společně.
Body do VP budou za dvojzávod rozdělovány dle pravidel Volného poháru ČR 2007
II. Hodnocení pravidelnosti
Překročení předepsaného času: za 0,1 sec překročení je 1
bod
Pro příklad čas předepsaný 5:21,0
5:21,1 => 1 bod
5:21,5 => 5 bodů
Podkročení předepsaného času: 10 bodů + za 0,1 sec
podkročení 1 bod
5:20,9 => 10 + 1 = 11 bodů
5:20,5 => 10 + 5 = 15 bodů
III. Technické podmínky
Do závodu bude připuštěna pouze posádka s vozidlem,
splňující následující podmínky:
a) Hlavní odpojovač
Musí přerušit všechny elektrické obvody a zastavit motor.
Musí být ovladatelný zevnitř vozidla z místa dosažitelného
minimálně jedním připoutaným členem posádky a vně vozidla
ovladačem umístěným u jednoho ze sloupků vozidla.
Umístění vnějšího ovládání odpojovače musí být
viditelně označeno červeným bleskem v modrém rovnostranném
trojúhelníku o hraně min. 12cm.
b) Bezpečnostní přilba
Oba členové posádky musí mít při průjezdech rychlostních
zkoušek na hlavě nasazenou a řádně upnutou přilbu, která
svými bezpečnostními prvky přesahuje minimálně ušní
boltce a je schválena homologací pro silniční provoz (homologace
E) nebo sportovní homologací pro automobilové závody (BSI ,
SNELL)
c) Bezpečnostní pásy
Vozidlo musí být vybaveno minimálně čtyřbodovými
bezpečnostními pásy. Bodem se rozumí bod styku pasu s tělem
jezdce.
d) Sedačky
Sedačky pro posádku musí být ve vozidle namontovány bez
znatelných vůlí a musí mít integrovanou opěrku hlavy.
Zadní sedačky mohou být demontovány.
e) Hasicí přístroj
Vozidlo musí být vybaveno ručním hasicím přístrojem.
Hasicí přístroj musí být pevně připevněn ve vozidle a
umístěn v dosahu posádky. Náplň musí být min. 2kg pro
hašení elektroinstalace a výbušných látek. Umístění
hasicího přístroje je vně vozu označeno červeným písmenem
E v bílém kruhu o průměru min. 10 cm.
f) Oblečení
Posádka je povinna použít oblečení dostatečně
pokrývající tělo a končetiny.
g) Ochranný rám.
Vozidlo musí být vybaveno ochranným rámem. U soudobých
vozidel musí tento odpovídat příloze "J" mezinárodních sportovních řádů FIA. U
historických pak příloze "K" nebo příloze "J" z doby, kdy bylo dané
vozidlo vyrobeno. Dále je povolen rám, který byl FIA pro dané
vozidlo samostatně homologován.
h) Pneumatiky
Pneumatiky na všech 4 kolech musí být opatřeny lisovaným
vzorkem po celém obvodu pneumatiky, hloubky min. 1,6 mm.
i) Výjimka z technických podmínek.
Výjimku z výše popsaných technických podmínek mají jezdci
s vozidly startující ve třídě P7, pro ně jsou závazné
body b) a h). Ostatní podmínky jsou pro ně doporučené.
IV. Historické vozidlo
Historickým vozidlem se rozumí vozidlo vyrobené do roku 1986
včetně jeho modifikací s originálním blokem motoru.
Originálním blokem motoru se rozumí blok motoru montovaný do
dané modelové řady.
Originálním blokem motoru pro vozy ŠKODA se zadním náhonem
se rozumí blok motoru modelové řady Š1000 - Š136 s objemem
nepřesahujícím 1300ccm a s tím, že vozidlo musí být
přihlášeno do objemové třídy podle skutečně osazeného
motoru.
JanŠustr
5.2.2007 PU1 - Vysvětlivky k
přihlášce:
Jarní dvojzávod Švihov - Starý Smolivec bude započítáván
jako 1 soutěž Volného poháru. V přihlášce je tedy nutné
zakroužkovat, na který závod přihlášku podáváte. Je
možné zakroužkovat jeden, druhý, nebo oba závody v
případě, že chcete bodovat pouze do hodnocení Pošumavského
Poháru. Pokud zakroužkujete Volný pohár, účastníte se obou
závodů a body jsou vám započteny do Volného poháru.
Stejně tak je rozdělena i výše startovného pro PŠP a VP.
Pro posádku historického vozidla, jejíž členové nejsou
členy RKHA, je startovné na 1 závod 1500. Na oba víkendové
závody pak 2x1500=3000. Pokud chce mít posádka výsledek
dvojzávodu započítaný do VP, je startovné 3100.
V PSP je vypsáno mezi historiky více objemových tříd, než
ve VP. V případě startu ve VP je tedy nutné uvést (zakroužkovat)
Třídu pro PSP v horním a pro VP ve spodním řádku. Např.
historik s objemem 1300 je ve Volném poháru ve třídě H2 nad
1200, v PSP pak ve třídě HA4 do 1300.
Jan Šustr
Pro rok 2007 připravujeme seriál
čtyř jednodenních závodů, které budou podobného charakteru
jako byla letošní Václavská rallye. Délka jednotlivých
závodů bude do 50km celkových z toho 30-40 km RZ. RZ budou
opět na jednom úseku, který se pojede v jednom i druhém
směru. Celý závod se odbude v jednom dni. Startovné bude s
největší pravděpodobností stejné jako v letošním roce.
Termíny a místa konání jednotlivých závodů:
7.4.2007 Švihov okr. Klatovy
8.4.2007 Sedliště okr. Plzeň-jih
28.9.2007 Kramolín okr.Plzeň-jih
29.9.2007 Švihov okr.Klatovy
Jelikož jsme našli ve Švihově spřízněné duše a ty zas
nádherný 6 km dlouhý úsek, který je z kopce do kopce a ze
zatáčky do zatáčky, rozhodli jsme se po velice krátkém
jednání k uspořádání tohoto seriálu. Jednotlivé podniky
jsou od sebe vzdáleny do 30 km. Po každém závodě bude
následovat vyhlášení vítězů a přidělení bodů za
odjetý podnik. Celkové vyhlášení pak proběhne po posledním
závodě ve Švihově.
Zmíněné akce budou započítány též do hodnocení Volného
poháru. Vždy jeden víkendový dvojzávod jako 1 soutěž
volného poháru
Dan Krob