7.4.2007 Švihov okr. Klatovy 28.9.2007 Kramolín okr.Plzeň-jih
8.4.2007 St. Smolivec okr. Plzeň-jih 29.9.2007 Švihov okr.Klatovy

Startovní listina Švihov Smolivec

Startovní listina Kramolín - Švihov

MAPY + časový harmonogram

MAPY + časový harmonogram

Fotogalerie jaro Fotogalerie podzim
V Ý S L E D K Y
Švihov 7.4.2007 Starý Smolivec 8.4.2007 Kramolín 28.9.2007 Švihov 29.9.2007
Konečné pořadí Pošumavského poháru historic rallye 2007
1. 2. 3.
Svoboda - Adámek Koutný - Jurka Vrkoslav - Pulc
AKZ Pelhřimov ASK Hořovice VRKY MOTORSPORT

HISTORICI

1. 2. 3.
Kašpar - Bílek Vojík - Musil Hrubý - Štancl
INKOS Rallye Team   RKHA

2.10.Archiv

Pravidla Volného poháru ČR 2007 ZU Kramolín - Švihov Přihláška Kramolín - Švihov
Startovní listina Kramolín - Švihov MAPY + časový harmonogram

18.9.Možnost ubytování ve Švihově:
Penzion Švihovský dvůr tel.:376393060, 739083703
Ubytování Kopecký tel.:376316355, 604967111,732433726
Bistro u Lišků tel.:376393710, 376393332
Ubytování Zdeněk Zub tel.:775693548

V průběhu závodu je možnost teplého jídla na náměstí ve Švihově v Pizerii Švihovský dvůr a v Restauraci u Hradu. Dále v Bistru U Lišků na okraji Švihova nebo se občerstvit u stánků u trati.
Po ukončení závodu ve Švihově je jediná možnost pro jezdce a diváky, kde se navečeřet a to v Bistru U Lišků u hlavní silnice Plzeň - Klatovy (na začátku města).Vaří zde chutně a za přijatelné ceny hotovky i minutky.V kulturním domě je možnost pouze malého občerstvení (párek,utopenec, tlačenka) .

4.9.2007 Organizační detaily závodu ve Švihově
INFO PRO DIVÁKY
SERVIS Třebýcinka- parkování na louce před obcí ( v případě vhodného počasí) ve směru od Červeného Poříčí za poplatek 20 Kč. Bude označeno cedulemi.V servisu jsou zajištěny dva stánky s občerstvením na návsi obce.Stánek v budově dispečinku bude v provozu již večer 28.9. pro potřeby diváků kteří by chtěli přespat v této obci.Také zde budou mobilní WC.
DM1 Švihov- pravoúhlé odbočení na místních komunikacích. Parkování na perónu železničního nádraží 100 m od trati ( zdarma)- příjezd bude označen cedulemi nebo na náměstí města 300 m od trati za poplatek 20 Kč.V místě DM budou dva stánky s občerstvením.
DM2 Kamýk- Obtížná pravoúhlá zatáčka a následný průjezd obcí na úzkém asfaltu s lehkou penetrací. Parkování na příjezdové komunikaci a přilehlém poli 200 m od trati. Občerstvení v Kulturním domě u trati. Příjezd od Plzně ve směru Švihov ,Kokšín, zde doleva, Vosí, Kamýk. Od Klatov odbočit v Kokšíně do prava. Příjezd bude označen cedulemi.
!!! Upozornění pro diváky. Po jednání s Policií ČR místní oddělení Švihov a Dopravní Policií Klatovy bude monitorován pohyb a parkování diváků s nekompromisním postihem za porušení parkování v zóně označené zákazem vjezdu a nerespektování této dopravní značky. !!!

INFO PRO POSÁDKY
SERVIS Třebýcinka- servisování vozidel na místních komunikacích s podmínkou dodržení volné plochy vozovky pro průjezd soutěžních vozidel, IZS a občanů nebo na louce před obcí ( v případě vhodného počasí) ve směru od Červeného Poříčí za poplatek 20 Kč za vozidlo.Kapacita louky min. 200 automobilů. Bude označeno cedulemi.Podmínkou při servisování závodních vozidel je použití vhodné plachty pod vozidlo proti úkapu ropných látek. V servisu ( plocha obce Třebýcinka) jsou zajištěny dva stánky s občerstvením na návsi obce a v budově ředitelství rally. Stánek v budově ředitelství bude v provozu již večer 28.9. pro potřeby jezdců kteří by chtěli přespat v této obci. Rovněž zde budou rozmístěny mobilní WC.

VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ
Vyhlášení výsledků Švihovského závodu, stejně tak i celého Pošumavského poháru, proběhne 29.9. v kulturním domě ve Švihově. Kulturní dům bude otevřen od 18:00

11.8.2007 Vyvěšeny dokumenty ke stažení pro podzimní dvojzávod Kramolín - Švihov
Zde k nahlédnutí dokumenty z jarního dvojzávodu Švihov - Starý Smolivec

Pravidla Volného poháru ČR 2007 ZU Švihov Smolivec Přihláška Švihov - Starý Smolivec
Startovní listina Švihov Smolivec MAPY + časový harmonogram FOTO
Komentář RallyeJournal.cz Komentář EWRC.cz Komentář rally-mania.cz

12.2.2007 PU2 - Bodování, Hodnocení pravidelnosti, Technické podmínky, Historické vozidlo
I. Bodování

Posádka je pro hodnocení reprezentována jménem 1. jezdce, 2. jezdce (spolujezdce) lze pro každý závod měnit, Složení posádky v konečném hodnocení, případně vyhlášení, bude konzultováno s 1. jezdcem. Body v Pošumavském poháru za jednotlivé jednodenní závody budou rozdělovány pro třídy HA1 , HA2 , HA3 , HA4 , HA5 , HA6 , P7 , SA1 , SA2 , SA3, SA4 , HA absolutní , absolutní následujícím způsobem:

1. místo

10 bodů

2. 8
3. 6
4. 5
5. 4
6. 3
7. 2
8. 1

Při rovnosti bodů rozhoduje pro 1.-3. místo v konečném hodnocení umístění v 1. vzájemném závodě. Pro další místa obsadí místo posádky se stejným počtem bodů společně.

Body do VP budou za dvojzávod rozdělovány dle pravidel Volného poháru ČR 2007

II. Hodnocení pravidelnosti
Překročení předepsaného času: za 0,1 sec překročení je 1 bod
Pro příklad čas předepsaný 5:21,0
5:21,1 => 1 bod
5:21,5 => 5 bodů

Podkročení předepsaného času: 10 bodů + za 0,1 sec podkročení 1 bod
5:20,9 => 10 + 1 = 11 bodů
5:20,5 => 10 + 5 = 15 bodů

III. Technické podmínky
Do závodu bude připuštěna pouze posádka s vozidlem, splňující následující podmínky:
a) Hlavní odpojovač
Musí přerušit všechny elektrické obvody a zastavit motor. Musí být ovladatelný zevnitř vozidla z místa dosažitelného minimálně jedním připoutaným členem posádky a vně vozidla ovladačem umístěným u jednoho ze sloupků vozidla. Umístění vnějšího ovládání odpojovače musí být viditelně označeno červeným bleskem v modrém rovnostranném trojúhelníku o hraně min. 12cm.
b) Bezpečnostní přilba
Oba členové posádky musí mít při průjezdech rychlostních zkoušek na hlavě nasazenou a řádně upnutou přilbu, která svými bezpečnostními prvky přesahuje minimálně ušní boltce a je schválena homologací pro silniční provoz (homologace E) nebo sportovní homologací pro automobilové závody (BSI , SNELL)
c) Bezpečnostní pásy
Vozidlo musí být vybaveno minimálně čtyřbodovými bezpečnostními pásy. Bodem se rozumí bod styku pasu s tělem jezdce.
d) Sedačky
Sedačky pro posádku musí být ve vozidle namontovány bez znatelných vůlí a musí mít integrovanou opěrku hlavy. Zadní sedačky mohou být demontovány.
e) Hasicí přístroj
Vozidlo musí být vybaveno ručním hasicím přístrojem. Hasicí přístroj musí být pevně připevněn ve vozidle a umístěn v dosahu posádky. Náplň musí být min. 2kg pro hašení elektroinstalace a výbušných látek. Umístění hasicího přístroje je vně vozu označeno červeným písmenem E v bílém kruhu o průměru min. 10 cm.
f) Oblečení
Posádka je povinna použít oblečení dostatečně pokrývající tělo a končetiny.
g) Ochranný rám.
Vozidlo musí být vybaveno ochranným rámem. U soudobých vozidel musí tento odpovídat
příloze "J" mezinárodních sportovních řádů FIA. U historických pak příloze "K" nebo příloze "J" z doby, kdy bylo dané vozidlo vyrobeno. Dále je povolen rám, který byl FIA pro dané vozidlo samostatně homologován.
h) Pneumatiky
Pneumatiky na všech 4 kolech musí být opatřeny lisovaným vzorkem po celém obvodu pneumatiky, hloubky min. 1,6 mm.
i) Výjimka z technických podmínek.
Výjimku z výše popsaných technických podmínek mají jezdci s vozidly startující ve třídě P7, pro ně jsou závazné body b) a h). Ostatní podmínky jsou pro ně doporučené.

IV. Historické vozidlo
Historickým vozidlem se rozumí vozidlo vyrobené do roku 1986 včetně jeho modifikací s originálním blokem motoru.
Originálním blokem motoru se rozumí blok motoru montovaný do dané modelové řady.
Originálním blokem motoru pro vozy ŠKODA se zadním náhonem se rozumí blok motoru modelové řady Š1000 - Š136 s objemem nepřesahujícím 1300ccm a s tím, že vozidlo musí být přihlášeno do objemové třídy podle skutečně osazeného motoru.

JanŠustr

 

5.2.2007 PU1 - Vysvětlivky k přihlášce:
Jarní dvojzávod Švihov - Starý Smolivec bude započítáván jako 1 soutěž Volného poháru. V přihlášce je tedy nutné zakroužkovat, na který závod přihlášku podáváte. Je možné zakroužkovat jeden, druhý, nebo oba závody v případě, že chcete bodovat pouze do hodnocení Pošumavského Poháru. Pokud zakroužkujete Volný pohár, účastníte se obou závodů a body jsou vám započteny do Volného poháru.
Stejně tak je rozdělena i výše startovného pro PŠP a VP. Pro posádku historického vozidla, jejíž členové nejsou členy RKHA, je startovné na 1 závod 1500. Na oba víkendové závody pak 2x1500=3000. Pokud chce mít posádka výsledek dvojzávodu započítaný do VP, je startovné 3100.
V PSP je vypsáno mezi historiky více objemových tříd, než ve VP. V případě startu ve VP je tedy nutné uvést (zakroužkovat) Třídu pro PSP v horním a pro VP ve spodním řádku. Např. historik s objemem 1300 je ve Volném poháru ve třídě H2 nad 1200, v PSP pak ve třídě HA4 do 1300.

Jan Šustr

 

Pro rok 2007 připravujeme seriál čtyř jednodenních závodů, které budou podobného charakteru jako byla letošní Václavská rallye. Délka jednotlivých závodů bude do 50km celkových z toho 30-40 km RZ. RZ budou opět na jednom úseku, který se pojede v jednom i druhém směru. Celý závod se odbude v jednom dni. Startovné bude s největší pravděpodobností stejné jako v letošním roce.
Termíny a místa konání jednotlivých závodů:

7.4.2007 Švihov okr. Klatovy
8.4.2007 Sedliště okr. Plzeň-jih

28.9.2007 Kramolín okr.Plzeň-jih
29.9.2007 Švihov okr.Klatovy

Jelikož jsme našli ve Švihově spřízněné duše a ty zas nádherný 6 km dlouhý úsek, který je z kopce do kopce a ze zatáčky do zatáčky, rozhodli jsme se po velice krátkém jednání k uspořádání tohoto seriálu. Jednotlivé podniky jsou od sebe vzdáleny do 30 km. Po každém závodě bude následovat vyhlášení vítězů a přidělení bodů za odjetý podnik. Celkové vyhlášení pak proběhne po posledním závodě ve Švihově.
Zmíněné akce budou započítány též do hodnocení Volného poháru. Vždy jeden víkendový dvojzávod jako 1 soutěž volného poháru

Dan Krob